dimecres, 10 d’octubre del 2012

Producció artística Almost Brothers

Bueno jo he decidit fer un text explicant què em causa aquest grup quan toquen. Aquest text va sobre els sentiments que em fan sentir i el que faig quan toquen la seva música.

Bé aquest grup és un grup que fa "covers" de cançons populars però que les fan d'una manera que li posen els seus detalls perquè sigui única. A mi això em fa sentir alegre perquè de la manera que les toquen em causen sentiments bons per dins, és a dir, d'alegria. Quan toquen algunes cançons d'un ritme ràpid em fan ballar i voler moure'm de manera vulgar. Jo i aquests 2 nois ens hem fet molt amics perquè ens agraden les mateixes coses: el futbol, les motos, els cotxes i finalment com podeu averiguar cantar. Moltes gràcies per llegir aquest text.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada