dimecres, 10 d’octubre del 2012

Intel·ligències Múltiples

Howard Gardner és l'home que va dir que tothom té una serie d'intel·ligències les quals es fan servir a través d'habilitats. Aquestes intel·ligències s'anomenen intel·ligències múltiples i tots les tenim el que passa que uns tenim unes més desenvolupades i altres menys. Les 8 intel·ligències són:
1-Lògico-Matemàtica
2-Musical
3-Cinètico-Corporal
4-Lingüística
5-Visual-Espacial
6-Naturalista
7-Intrapersonal
8-Interpersonal

Llavors cadascú té més desenvolupades unes que altres. Les que jo crec que tinc més desenvolupades són:

1- La Cinètic-Corporal: perquè em relaciono bé amb els músculs i el cos.
2- La Interpersonal: perquè m'entenc bé amb la gent.
3- La Musical: perquè m'agrada cantar i interpreto de manera fàcil peces musicals

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada